Μέλη

Εγγραφόμενοι σαν μέλη έχετε πρόσβαση στο αρχείο έκδοσης του περιοδικού μας. Ενσωματώνουμε σταδιακά κ άλλες υπηρεσίες προς τα μέλη μας. Μείνετε συντονισμένοι στον ιστοχώρο μας για νεώτερα!

Επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 420 επισκέπτες και κανένα μέλος

Design

D e s i g n

 

 

Venetsanos 4 bottles

Πελάτης: Venetsanos Winery (2016)

Συντελεστές: RED CREATIVE

Art direction: Κωστας Καλογηρου

Σχεδιασμός: Βιβη Μανθου

Το οινοποιείο βρίσκεται στην Οία της Σαντορίνης, δημιουργήθηκε το 1947 και ήταν το πρώτο βιομηχανικό οινοποιείο του νησιού. Το 2016 η οικογένεια Βενετσάνου διαπίστωσε την ανάγκη αναβάθμισης των ετικετών του οινοποιείου και ανέθεσε στη Red Creative το rebranding (αλλαγή λογότυπου και ανασχεδιασμό όλων των ετικετών). Η στόχευση είναι η αγορά του εξωτερικού, στην μέση-ανώτερη κατηγορία.

Επιλέχθηκαν εικόνες -σύμβολα της Σαντορίνης τα οποία εικονογραφήθηκαν με έναν αφαιρετικό τρόπο- αναφορά στην Κυκλαδική εικονογραφία της Αρχαίας Ελλάδας.

Η εκτύπωσή τους έγινε με διχρωμία & μεταλλοτυπία σε χαρτί UPM Raflatac Velmart White.

www.venetsanoswinery.com

 

 

 

 

 

 

 

pyritis 04

[Branding]

Η επιλογή του ονόματος Πυρίτης για το νέο κρασί του οινοποιείου Αρτέμης Καραμολέγκος έχει πολλαπλές αναγνώσεις. Αρχικά, αναζητούταν ένα όνομα το οποίο θα μπορούσε να συνδέσει το ηφαιστιογενές έδαφος της Σαντορίνης με τον ιδιαίτερο ορυκτό χαρακτήρα που παρουσιάζουν τα κρασιά του νησιού και ιδίως εκείνα ανωτέρας ποιότητας. Η αρχαία συνθέτη λέξη πυρίτης εμπεριέχει την φωτιά και την κατάληξη «-ίτης» που συνήθως χρησιμοποιείται σε ορυκτά και λίθους υποδηλώνοντας την ρίζα τους. Σε δεύτερη και κύρια ανάγνωση η θηραϊκή γη αποτελείται από σκληρά πυριτικά ορυκτά με μεγάλη περιεκτικότητα σε οξείδια του πυριτίου. Η σύσταση αυτή εικάζεται ότι συμβάλλει στην τυπική, μοναδική ορυκτότητα και αίσθηση αλατότητας που παρουσιάζουν κυρίως τα Ασύρτικα της Σαντορίνης. Το πυρίτιο ως χημικό στοιχείο προέρχεται και παίρνει το όνομα του από τον Πυρίτη λίθο.

Με αυτόν τον τρόπο, η επιλογή του Πυρίτης ως brand για τον νέο αυτό κρασί ανωτέρας ποιότητας έχει άμεση ετυμολογική και έμμεση εννοιολογική σύνδεσή με τον τόπο προέλευσής του εκφράζοντας απόλυτα την έννοια του terroir.

 

[Packaging / Concept]

Ο σχεδιασμός της ετικέτας είναι επηρεασμένος από τις ξερολιθιές που χαρακτηρίζουν τους αμπελώνες της Σαντορίνης. Οι μαύρες κυρίως πέτρες ηφαιστιογενής προέλευσης είναι αυτές που συγκρατούν το αμμώδες έδαφος σε πρανείς περιοχές του νησιού δημιουργώντας τις χαρακτηριστικές πεζούλες και κυρίως διαχωρίζουν τους αμπελώνες μεταξύ τους. Με αυτόν τον τρόπο τονίζεται και η προσεκτική επιλογή-διαλογή των τριών αμπελώνων που συνθέτουν αυτό το κρασί. Επίσης, θα μπορούσε να διαβαστεί και ως τομή του εδάφους που αναπαριστά τα διαφορετικά στοιχεία του, τα οποία συνθέτουν ένα αρμονικό σύνολο.

Η λιτή 'απεικόνιση' και η μινιμαλιστική γραφή που χαρακτηρίζει το σύνολο της ετικέτας καθώς και του καψυλίου εξυπηρετεί την σύνδεση με την μινιμαλιστική προσέγγιση που ακολουθήθηκε κατά τη διάρκεια της οινοποίησης προκειμένου να αναδειχθεί ο πραγματικός χαρακτήρας του τόπου. Αυτή τη λογική εξυπηρετεί και η επιλογή να τυπωθεί σε φυσικό χαρτί ιδιαίτερης υφής και να τονιστούν κάποια σημεία της ετικέτας με ειδική επεξεργασία εκτύπωσης (silk-screen printing, spot UV varnish) προκείμενου να αναπαρασταθεί η φυσική γυαλάδα των ξερολιθιών. Τέλος, η επιλογή του craft χαρτονιού και η εκτύπωση σε μεταξοτυπία για την συσκευασία της φιάλης ενισχύουν την αίσθηση φυσικότητας.

 

 

Σχεδιαστής: Φιλιπποπούλου Στέφη


Πελάτης: Οινοποιείο Αρτέμης Καραμολέγκος


Περιοχή: Σαντορίνη


Επεξεργασία Εκτύπωσης: silk-screen printing, spot UV varnish, Emboss, Bronze Foil

Εκτύπωση: Label Press


Φωτογράφος: Αντώνης Ελευθεράκης

 

pyritis 01 pyritis 05

 

 

 

 

 

 

 

VERMOOD REFLECTION 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Vermood 
(Vermouth Bianco)

 

Το 1939 ο παππούς Παναγιώτης Χάχαλης αρωμάτισε το βερμούτ με χιώτικα βότανα και ταξίδεψε την ποτοποιία και τη συνταγή του από τη Χίο στην Πάτρα που φημίζεται για τις ποικιλίες μοσχάτου.

Σήμερα, από τη συνεργασία της ποτοποιίας Τεντούρα Κάστρο, του Α. Οικονομάκου και του Μ. Ηλιόπουλου, προκύπτει το VERMOOD, όπου η παλιά συνταγή τελειοποιείται και αποκτά μοντέρνα διάθεση. Η γλύκανση είναι φυσική, προερχόμενη από εκλεκτό ημίγλυκο λευκό οίνο (Μοσχάτο) που αρωματίζεται με Αρτεμισία, περγαμόντο και ποικιλία ελληνικών βοτάνων. Χωρίς προσθήκη χρωστικών ουσιών και ζάχαρης Περιέχει ελληνικό μέλι που ενισχύει την ιδιαίτερη γεύση του.

Απολαύστε το δροσερό (12-13 C) σαν απεριτίφ, σκέτο, με πάγο ή στα πιο μοναδικά κοκτέιλ.

Ιδανικό συστατικό των aperitivo coctails και γενικά των coctails χαμηλού αλκοολικού βαθμού.

Είναι ένα 100% Ελληνικό Vermouth.

Σχεδιασμός ετικέτας:  Χάχαλης Παναγιώτης

Η εκτύπωση της αυτοκόλλητης ετικέτας έγινε από την ετικετοποιία multistick labels.

Εκτύπωση με 2 χρώματα pantone σε κρεμ χαρτί ειδικό για κρασιά και αλκοολούχα ποτά. Ιδιαιτερότητα είχε το μεγάλο κοπτικό της ετικέτας λόγω του γεγονότος ότι αυτή έπρεπε να τυλίγει περιμετρικά την φιάλη.

Τελευταία πινελιά η διακριτική χαλκοτυπία στο λογότυπο (χάλκινος αποστακτήρας στον οποίο αποστάζονται τα βότανα.)

 

 

 

 

VERMOOD2