Μέλη

Εγγραφόμενοι σαν μέλη έχετε πρόσβαση στο αρχείο έκδοσης του περιοδικού μας. Ενσωματώνουμε σταδιακά κ άλλες υπηρεσίες προς τα μέλη μας. Μείνετε συντονισμένοι στον ιστοχώρο μας για νεώτερα!

Επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 243 επισκέπτες και κανένα μέλος

 

LOGO SEVE ACADEMY

ΣΕΒΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

 

Σεμινάριο ΣΕΒΕ
Ψηφιακό Μarketing στις Εξαγωγές 
Από τη Θεωρία στην Πράξη

Ο ΣΕΒE, στηρίζοντας παραδοσιακά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και μέσω του SEVE Academy, που αποτελεί τον εκπαιδευτικό μηχανισμό του Συνδέσμου μας, υλοποιεί ακόμα ένα εργαστήριο με θέμα: "Ψηφιακό Marketing στις Εξαγωγές - Από τη Θεωρία στην Πράξη" την Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018 και ώρες 17.30 – 21.30 στα γραφεία του ΣΕΒΕ, Θεσσαλονίκη, Πλατεία Μοριχόβου 1, 4ος όροφος.

 

Σχετικά

Η αναγκαιότητα για εξωστρέφεια και εξαγωγικές πωλήσεις είναι πλέον αδιαμφισβήτητη.

Όμως πρέπει κανείς να χρησιμοποιήσει τα σωστά εργαλεία και τις νέες ψηφιακές μεθόδους για να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να προωθήσει με επιτυχία τα προϊόντα του διεθνώς.

Στο σεμινάριο αυτό, οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για όλα τα παραδοσιακά και νέα εργαλεία εισχώρησης στις αγορές του εξωτερικού από ανθρώπους της αγοράς που γνωρίζουν τη θεωρία αλλά και την πράξη.

 

Θεματολογία

Oι εισηγητές θα ενημερώσουν σχετικά με τα παρακάτω κρίσιμα ζητήματα:

 

Εξαγωγές: 3 ψηφιακά εργαλεία, διαβατήριο για την επιτυχία!

Εισηγητής: Γεώργιος Μαντζουρανίδης

Θεματικές Ενότητες:

  • Μιλώντας σ' ένα παγκόσμιο κοινό
    - Πώς το τοπικό γίνεται διεθνές;
    - Ξεφεύγοντας από το comfort zone των στερεότυπων

    - Αρκεί μόνο το design ως διαβατήριο;
    - Αν όχι, υπάρχει μια ενιαία εξαγωγική γλώσσα;
    - Πώς οφείλει να προσαρμόζεται κάθε brand;
    - Και κατά πόσο το περιορίζει εντέλει το αντικείμενό του;
  • Η σωστή γλώσσα, εργαλείο για το σωστό κοινό
    - Επωνυμίες που «χάνονται» στη μετάφραση

    - Η γλώσσα ως δημιουργός μοτίβων
    - «Χτίζοντας» ένα brand με τον λόγο, χωρίς να μένει στα λόγια
    - Από τη συσκευασία ως το tagline, όλα είναι γλώσσα
    - Για να μιλήσεις, πρέπει πρώτα ν’ ακούσεις
  • Το storytelling ως εξαγωγικός μοχλός
    - Τι είναι το storytelling;

    - Πόσο παλιό ή σύγχρονο είναι;
    - Πόσο ουσιαστικά χρήσιμο μπορεί να φανεί;
    - Μπορεί ένα brand χωρίς ιστορία να κάνει storytelling;
    - Πού μπορεί να σε φτάσει μια ιστορία;
    - Έχει happy ending το storytelling;

Διείσδυση στις Παγκόσμιες Αγορές - 
Η Μόνη Επιλογή για την Ελληνική Επιχείρηση

Εισηγητής: Ιωάννης Τζαβλόπουλος

Θεματικές Ενότητες:

  • Γιατί να εξάγω;
  • Τι να εξάγω;
  • Πού να εξάγω;
    - Επιλογή Ξένων Αγορών

    - Έρευνα Ξένης Αγοράς
    - Marketing Στο Διαδίκτυο - Το Επιχειρηματικό Πλεονέκτημα\
  • Πώς να εξάγω; Εξαγωγικό Μάρκετινγκ
    - Η Συσκευασία του Εξαγώγιμου προϊόντος

    - Επωνυμία & Ετικέτα Εξαγόμενου Προϊόντος
    - Τιμολογιακή Πολιτική
    - Διεθνές Μείγμα Επικοινωνίας
  • Πότε; Εργαλεία Εξαγωγικού Μάρκετινγκ
    - Συμμετοχή σε Εμπορικές Εκθέσεις Εξωτερικού

    - Επιχειρηματικές αποστολές
    - Εκδηλώσεις Β2Β / Partenariat / B2Fair
    - Προσκλήσεις ξένων αγοραστών
    - Συμπεριφορά Καταναλωτών Σε διεθνές επίπεδο
  • Ποιος; Επιλογή συνεργατών και συμβούλων

Αναλυτικές μέθοδοι αξιολόγησης και
βελτιστοποίησης 
της online απόδοσης στις εξαγωγές

Εισηγητής: Περικλής Παπανικολάου

Θεματικές Ενότητες:

  • Τι συμβαίνει στο διαδίκτυο στη χώρα που σκέφτομαι να εξάγω

Εργαλείο: Ahrefs

  • Ερευνώ τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες για το προϊόν μου σε ξένες αγορές
  • Εντοπίζω τους βασικούς ανταγωνιστές μου και τα σημαντικότερα κανάλια τους
  • Ανακαλύπτω το ιδανικό περιεχόμενο και τα κανάλια που αποδίδει καλύτερα σε κάθε χώρα
  • Χτίζω το πλάνο μου για να δουλέψουν οι μηχανές αναζήτησης για μένα
  • Παρουσίαση πραγματικών δεδομένων από εταιρία που θα συμμετάσχει στο σεμινάριο
  • Τι συμβαίνει στο website μου στη χώρα που εξάγω

Εργαλείο: Google Analytics

  • Θέτω στόχους για την online παρουσία μου στο εξωτερικό ανάλογα με το είδος της δράσης μου (B2B, B2C κλπ.)
  • Κατανοώ τα δεδομένα του website μου και επιλέγω τα σωστά δεδομένα σε σχέση με τους στόχους που έχω βάλει ως εξαγωγέας
  • Συλλέγω τα σωστά δεδομένα ώστε να πάρω τις σωστές αποφάσεις
  • Χαρτογραφώ το online αποτύπωμα του πελάτη και ενεργοποιώ τις πωλήσεις
  • Παρουσίαση πραγματικών δεδομένων από εξαγωγέα γούνας

 

Σε ποιους απευθύνεται

  • Επαγγελματίες και Στελέχη Εξαγωγικών τμημάτων
  • Υπεύθυνους επικοινωνίας & εξαγωγικού marketing
  • Υπεύθυνους ψηφιακής οργάνωσης
  • Φοιτητές & Σπουδαστές

Οι Εισηγητές

Γεώργιος Μαντζουρανίδης

Γεννήθηκε στην Αθήνα το ‘73, ζει στη Θεσσαλονίκη από το ‘88. Μπήκε στο χώρο της διαφήμισης το 2003, και από τότε εκτελεί χρέη copywriter και concept developer στη Fotone Advertising.

Έχει συνεργαστεί με τον Πολιτιστικό Οδηγό Θεσ/νίκης & Βορ. Ελλάδος, έγραψε το σενάριο για το μικρού μήκους φιλμ Nobody’s Perfetc, είναι στην οργανωτική ομάδα του Taratsa International Film Festival και μέλος της πολιτιστικής εταιρίας dot2dot, συμμετείχε σε επίπεδο concept και κειμένων στη συλλογική έκδοση του ΚΕ.Θ.Ε.Α. Ωδή Στον Κώδικα, ενώ ιστορίες του θα βρεις και στις συλλογές φαντασίας και μυστηρίου Αντίθετο Ημισφαίριο 3 & 4 της Gamecraft. Επίσης, είναι εισηγητής στα workshops The Concept (Toolbox) και Ψηφιακός Λόγος - Η χρήση των λέξεων στα social media (Κήπος Σεμινάρια).

Ως φίλος -ή καλύτερα ως paranormal aficionado- πραγματοποιεί τις διαδρομές Αυτός, Αυτές και τα Μυστήρια 1 & 2 με θέμα τη μυστική και μεταφυσική ιστορία της πόλης με την ομάδα περιηγήσεων dot2dot, επιμελείται και παρουσιάζει τα Mystery Nights στο Biscotto Coffee+ και το Μπενσουσάν Χαν, και (μιας και νωρίτερα μιλήσαμε για φίλους) στηρίζει αμέριστα σε επίπεδο κειμένων όσους φίλους του το ζητούν.

Ιωάννης Τζαβλόπουλος

Ξεκίνησε την καριέρα του από το χώρο των συμβούλων επιχειρήσεων στην εταιρία Alpha Mentor, για να μετακινηθεί στη συνέχεια, στο χώρο του μάρκετινγκ στη θέση του Group Product Manager στον Όμιλο Alumil. Εν συνεχεία ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή Marketing και του Εμπορικού Διευθυντή στη μεγαλύτερη θυγατρική του Ομίλου Alumil, την εταιρία Metron. Τα τελευταία έτη διδάσκει ως τακτικός καθηγητής στο New York College σε θέματα Marketing, Διοίκησης Αλλαγών και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα, ενώ το 2007 ανέλαβε τα καθήκοντα του συμβούλου μάρκετινγκ και επιχειρησιακής ανάπτυξης.

Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής από το ΕΚΕΠΙΣ και διπλωματούχος επιθεωρητής ποιότητας. Έχει διατελέσει εισηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από το 1997, και σε άλλα εκπαιδευτικά Ινστιτούτα και Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, ενώ έχει πραγματοποιήσει πολλά ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα εκπαίδευσης σε επιχειρήσεις (π.χ. Altec, Aspis Bank, Filkeram Johnson, Doral, Μαλαματίνα, Fiera Italia, Σχήμα & Χρώμα, Ytong, Fotone adv, Motomarket κ.α.).

Υπήρξε τρεις φορές υπότροφος για την ακαδημαϊκή του επίδοση από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ έχει τιμηθεί με βραβείο από την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων, καθώς και από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ για το ερευνητικό του έργο και την υψηλή του επίδοση στο πεδίο του μάρκετινγκ αντίστοιχα. Είναι ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων Upgrade.

Περικλής Παπανικολάου

Αφού εργάστηκε ως Μηχανολόγος Μηχανικός στον τομέα της Επιχειρησιακής Έρευνας στην Ενέργεια, έλαβε τον τίτλο του ΜΒΑ από το Πανεπιστήμιο του Aston (UK) και μετέφερε την αναλυτική του ικανότητα στο χώρο των επιχειρήσεων.

Εργάστηκε για 3 έτη ως Marketing Executive στον τομέα των υπηρεσιών εκπαίδευσης στον όμιλο NETWORK όπου ίδρυσε και ηγήθηκε του τμήματος Marketing, και υλοποίησε καμπάνιες δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε digital και μη κανάλια, αντιστρέφοντας ανοδικά τις πωλήσεις για δύο έτη αφού ξεκίνησε η κρίση.

Έχοντας ως στόχο την ενίσχυση της λήψης αποφάσεων των επιχειρήσεων με βάση τα δεδομένα, μετέβη στη baresquare ως Data Analyst και έπειτα ως Marketing Analytics Specialist, όπου υποστήριζε τα στελέχη της Sony Professional και Sony Consumer στην ανάλυση των web, marketing & sales δεδομένων τους σε παγκόσμια κλίμακα επί 3 έτη.

Έχοντας πλέον συνδυάσει τη γνώση της υλοποίησης και της μέτρησης του Marketing, έγινε μέλος της Fotone Advertising ως Business Insight & Analytics manager όπου, πέρα από την υποστήριξη των πελατών στο Digital Marketing, είναι υπεύθυνος για τη ψηφιακή οργάνωση και διαχείριση του Agency.

Κόστος Σεμιναρίου

Ταμειακά ενήμερα Μέλη ΣΕΒΕ: 50 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%)

Άλλοι: 60 ΕΥΡΩ (συμπ. ΦΠΑ 24%)

Oι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και υλικό παρακολούθησης του σεμιναρίου.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώστε συμμετοχή εδώ.