Μέλη

Εγγραφόμενοι σαν μέλη έχετε πρόσβαση στο αρχείο έκδοσης του περιοδικού μας. Ενσωματώνουμε σταδιακά κ άλλες υπηρεσίες προς τα μέλη μας. Μείνετε συντονισμένοι στον ιστοχώρο μας για νεώτερα!

Επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 289 επισκέπτες και κανένα μέλος

 

E6 FullSizeRender

 

Ποιος είμαι;

Είμαι ένας λύκος, που μέσα του κρύβεται ένα πρόβατο?

Ή Είμαι, ένα πρόβατο που μέσα του κρύβεται ένας λύκος?

Ούτε το ένα ούτε το άλλο, είμαι ο εργοδότης σου.

  • Είμαι εγώ, που δεν σου είμαι πιστός, όσο εσύ νομίζεις…
  • Είμαι εγώ, που δεν επιλέγω την επιχείρηση, το προϊόν, ή την υπηρεσία σου συνειδητά, όσο εσύ νομίζεις…
  • Είμαι εγώ, που δεν προγραμματίζω τις αγορές μου έτσι, όπως εσύ νομίζεις…
  • Είμαι εγώ, που αποφασίζω με βάση τον «αγοραστικό μου αυτοματισμό» και όχι, όπως εσύ νομίζεις…
  • Είμαι εγώ, που είμαι εξαρτημένος από τη λεγόμενη «επεξεργαστική άσκηση» δηλαδή τον τρόπο και τη συχνότητα που φροντίζεις να με προσεγγίζεις.
  • Είμαι εγώ, που διαφεντεύομαι από το «Συναισθηματικό Σύστημα» του εγκεφάλου μου, την ηλικία και το φύλο μου.
  • Είμαι εγώ που συμπεριφέρομαι ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία, το περιβάλλον και την κουλτούρα μου.

Τελικά, κατάλαβες ποιος είμαι;

Είμαι αυτός, που δεν αγοράζω πάντοτε αυτό που θέλω, αλλά θέλω αυτό που αγοράζω!!!

Φοβάμαι ότι έγινα δυσνόητος με σαφήνεια. Αλλά αν θες να με κερδίσεις, φρόντισε να μάθεις:

  • γιατί ενώ ο συνειδητός μου νους είναι πηγή έμπνευσης, ο μη συνειδητός μου είναι πηγή δύναμης
  • γιατί η προσμονή ευχαρίστησης από κάθε μου αγορά υπερβαίνει τη χαρά της απόκτησής του
  • αλλά και να απεγκλωβιστείς από τους μύθους που ακολουθούν:

Μύθος Πρώτος

Εγώ ο πελάτης, επιλέγω το προϊόν, ή την υπηρεσία σου, μετά από ώριμη σκέψη και συνειδητά.

Λάθος,

Αν ρωτήσετε 100 πελάτες γιατί τελικά επέλεξαν π.χ. αυτό το μπουκάλι λάδι, και όχι κάποιο άλλο, σίγουρα σε ποσοστό πάνω από 90% θα εισπράξετε την απάντηση, «προφανώς συνειδητά, δεν είμαι αφελής ήξερα τι έκανα».

Οι ερωτηθέντες απάντησαν με ειλικρίνεια, μόνο που δεν ήξεραν τι έλεγαν(!) γιατί απλούστατα, το 70-80% των αγοραστικών μας αποφάσεων γίνεται μη συνειδητά.

Μύθος Δεύτερος

Εγώ ο πελάτης, παίρνω την απόφαση μου με κυρίαρχο στοιχείο, τον ορθολογισμό και όχι το συναίσθημα.

Λάθος,

Αυτό που εγώ βαφτίζω ορθολογισμό στο μυαλό μου δεν είναι άλλο, από μια αυθόρμητη απόφαση που παράγει θετικά συναισθήματα. Δεν είμαι άβουλο ον, είμαι όμως συναισθηματικό. Ο ορθολογισμός μου εξαντλείται, στο να επιλέγω προϊόντα που εμπεριέχουν συναισθήματα στη συγκριτικά συμφερότερη για μένα τιμή.

Μύθος Τρίτος

Εγώ ο πελάτης, έχω ως κυρίαρχο στοιχείο για την απόφαση μου την τιμή.

Λάθος,

Αυτό που προηγείται της απόφασης μου είναι η συναισθηματική επιρροή, που το προϊόν κατά μη συνειδητό τρόπο ασκεί πάνω μου και ακολούθως η τιμή που όχι σπάνια, υπερβαίνει τις αντικειμενικές οικονομικές μου δυνατότητες.

Μύθος Τέταρτος

Τα ηλικιακά ώριμα άτομα, έχουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη και κατά συνέπεια είναι οι πρώτοι «τη τάξη» πελάτες-στόχοι.

Λάθος

Για ορμονικούς λόγους τα ηλικιακά ώριμα άτομα γίνονται όλο και πιο τσιγκούνηδες, μετάλλαξη που αρχίζει από το 40ο έτος και μετά.

Μύθος Πέμπτος

Το μορφωτικό μου επίπεδο μου επιτρέπει να σκέφτομαι πριν αποφασίσω να αγοράσω.

Λάθος,

Δε σκέφτομαι, γιατί απλούστατα έχω ένα μυαλό τεμπέλικο. Απεχθάνεται να σκέφτεται γιατί δεν θέλει να κάψει την ενέργεια του σώματος μου.

Μύθος Έκτος

Εγώ ο πελάτης, προγραμματίζω μεθοδικά και έγκαιρα τις αγορές μου.

Λάθος,

Το 75% των αγοραστικών μας αποφάσεων, γίνονται χωρίς πρόγραμμα.

Μήπως τώρα έγινα κατανοητός και μάλιστα με σαφήνεια;

Δεν είμαι τόσο σίγουρος, γι΄ αυτό και θα επικαλεστώ τα πορίσματα της νευροεπιστήμης.

Η συνέχεια στο βιβλίο...