Μέλη

Εγγραφόμενοι σαν μέλη έχετε πρόσβαση στο αρχείο έκδοσης του περιοδικού μας. Ενσωματώνουμε σταδιακά κ άλλες υπηρεσίες προς τα μέλη μας. Μείνετε συντονισμένοι στον ιστοχώρο μας για νεώτερα!

Επισκέπτες

We have 120 guests and no members online

 

 Lino only  Durst Logo

 

Οι Τάσεις στην Βιομηχανία της Συσκευασίας Σήμερα

 

Η συσκευασία αποτελεί μέρος μιας χορωδίας αφανών ηρώων,
στέλνοντας υποσυνείδητα ένα μήνυμα στα μέλη της αλυσίδας
αξίας και τελικά στον τελικό καταναλωτή.

Ενώ παλαιότερα θεωρείτο απλά προστατευτικό μέσο, το φύλλο και η κυματοειδής συσκευασία έχουν, πολύ πρόσφατα, μετατραπεί σε ένα μέσο με το οποίο ένα εμπορικό σήμα μπορεί να επικοινωνήσει ένα μήνυμα. Είναι πλέον καλλιτεχνικό έργο και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαδικασία επικοινωνίας του σήματος. Επιπλέον, οι τεράστιες αλλαγές στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν αλλάξει τον τρόπο συσκευασίας και τη μεταφορά προϊόντων.

Αυτοί οι μετασχηματισμοί απαιτούν ευκινησία και ευελιξία από τις παραγωγικές μονάδες και τους εκτυπωτές στη βιομηχανία συσκευασίας. Η αποδοτικότητα και η προσαρμογή έχουν γίνει αλληλένδετες και οι επιχειρήσεις εκτύπωσης πρέπει να προσαρμόζονται για να επιβιώσουν.

 

Ιστορία της εκτύπωσης με αριθμούς

Πριν από μια δεκαετία, οι Ηνωμένες Πολιτείες είδαν μείωση των αποστολών των καταναλωτικών συσκευασμένων προϊόντων. Αυτό οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στην ύφεση και τη συνακόλουθη μείωση των δυνατοτήτων δαπάνης των καταναλωτών. Σύμφωνα με τη Fiber Box Association, ο όγκος των αποστολών της βιομηχανίας μειώθηκε κατά 8% μεταξύ 2008-2009.

Για τη βιομηχανία δεν έχει σημασία μόνο η ποσότητα των αποστολών. Κρίσιμη συνιστώσα αποτελεί και η αξία ανά αποστολή. Η αξία ανά αποστολή σημείωσε σταθερή αύξηση περίπου 2% σε ετήσια βάση, με το σύνολο το να ανέρχεται το 2015 σε περίπου 30,5 δισ. δολάρια.

Ακόμη, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Fiber Box, περίπου το 80% των αποστολών του κλάδου το 2015 προήλθε από συσκευασίες με κυματοειδή χαρτόνια. Από την παραγωγή του 2015, σχεδόν το 91% ήταν το κυματοειδές υλικό με ένα τοίχωμα.

Με δεδομένο ότι στη συσκευασία παρατηρείται σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, μια έκθεση της Technavio προβλέπει ότι η παγκόσμια αγορά κυματοειδούς κουτιού θα αυξηθεί με ένα σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) λίγο κάτω από 5% μέχρι το 2020. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου την οποία θα διερευνήσουμε στη συνέχεια.

 

Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (E-Commerce)

Σε πρόσφατη έκθεση της Ken Research Private Limited, «η παγκόσμια αγορά συσκευασίας με κυματοειδή υλικά αυξάνεται λόγω του αναπτυσσόμενου ηλεκτρονικού εμπορίου και της αυξανόμενης βιομηχανικής παραγωγής στις αναπτυσσόμενες χώρες ... η αυξανόμενη αστικοποίηση και το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα ενθαρρύνουν περαιτέρω την ανάπτυξη των μη ανθεκτικών καταναλωτικών αγαθών, αυξάνοντας την ανάπτυξη της αγοράς των κυματοειδών συσκευασιών».

Οι αγορές στο διαδίκτυο δεν αποτελούν πλέον μια επιλογή αγοράς αλλά την κύρια μέθοδο για την αγορά αγαθών. Με γίγαντες του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως οι Amazon, Wal-Mart και Zappos, η ζήτηση της συσκευασίας για αποστολές προϊόντων συνεχίζει να αυξάνεται. Ο μεγάλος όγκος των κιβωτίων από κυματοειδή υλικά, που αποστέλλονται από τα κέντρα διανομής, αυξήθηκε εκθετικά.

pinakas 1

 

 

Ανάπτυξη του E-Commerce

ΕΥΚΟΛΙΑ

Οι καταναλωτές μπορούν τώρα να παραγγέλλουν προϊόντα καθημερινής χρήσης και να τα έχουν στην πόρτα τους μέσα σε δύο εργάσιμες ημέρες. Αυτός ο παράγοντας ευκολίας αυξάνει εκθετικά την τάση του καταναλωτή για αγορές online.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Αυτή είναι μια βασική προϋπόθεση για τις επιχειρήσεις παίκτες στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η αποτελεσματική συσκευασία περιλαμβάνει όχι μόνο την πρωτεύουσα συσκευασία αλλά και την δευτερεύουσα και τριτογενή αν είναι απαραίτητο.
Το κατεστραμμένο προϊόν αντιπροσωπεύει μια απώλεια στην ικανοποίηση του πελάτη και έξοδα αποστολής καθώς και κόστος αντικατάστασης για τις επιχειρήσεις.

ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Οι αγορές κινητής τηλεφωνίας αυξάνονται σε δημοτικότητα, όπως και ο αριθμός των εφαρμογών και των προγραμμάτων στα smartphone που προσφέρουν εφαρμογές αγοράς, κάνοντάς το τόσο εύκολο όσο δύο κλικ για να ξεκινήσει η διαδικασία παράδοσης στην αλυσίδα του εφοδιασμού.
Η συνεχής συνδεσιμότητα ελαχιστοποιεί τα γεωγραφικά και χρονικά εμπόδια που υπήρχαν στο παρελθόν στην αλυσίδα εφοδιασμού για συσκευασμένα εμπορεύματα.

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

Η συσκευασία και η παραγωγή συσκευασίας με περιβαλλοντική συνείδηση διαδραματίζει τεράστιο ρόλο, καθώς ο αριθμός των αποστολών συνεχίζει να αυξάνεται.
Η επιθυμία των καταναλωτών για φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία αναπτύσσεται όχι μόνο για την πρωτεύουσα συσκευασία αλλά και την δευτερεύουσα και την τριτογενή.
Αυτή η τάση απαιτεί από τις επιχειρήσεις συσκευασίας να εξετάσουν την αποτελεσματικότητά τους στην παραγωγή κυματοειδούς συσκευασίας και τις εκτυπωτικές τους προσπάθειες. Περαιτέρω, κατά την παραγωγή αποτελεσματικής συσκευασίας, είναι απαραίτητο να υπάρχει αντοχή στην υγρασία, τη θερμότητα και την μεταφορά.

 

 

Εξέλιξη της συσκευασίας ως εμπειρία Επωνύμου Προϊόντος (Brand Name)

Σχεδόν το ένα τρίτο των ενηλίκων στις ΗΠΑ το πιστεύουν ότι η υψηλής ποιότητας συσκευασία τροφίμων αποτελεί ένδειξη της ποιότητας του προϊόντος

Η βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν είναι η μόνη βιομηχανία ό που συμβαίνει αυτό. Η καθαρή, καλά σχεδιασμένη συσκευασία γίνεται μια επέκταση της εμπειρίας με το εμπορικό σήμα (μάρκα) και είναι ένας τρόπος για τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους καταναλωτές πολύ πριν ανοίξουν το πακέτο.

Ανταποκρινόμενες οι μάρκες πρέπει να ξεφύγουν από τη μονότονη συσκευασία και να φέρουν πιο ζωντανά χρώματα, εντυπωσιακά σχέδια και περισσότερα χαρακτηριστικά που τους βοηθούν να ξεχωρίσουν από τους άλλους στο ράφι και να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών.

Online λιανικό εμπόριο: Σαν συμπλήρωμα της λιανικής πώλησης στο κατάστημα, οι online έμποροι λιανικής πώλησης οφείλουν να παραδώσουν την εμπειρία στην πόρτα του καταναλωτή. (Εξετάστε τις μάρκες που προσφέρουν προσαρμοσμένες συσκευασίες στους πελάτες: Birchbox με καλλυντικά και προϊόντα για τον τρόπο ζωής, Graze και Naturebox με αντικείμενα σνακ υγείας και Stitch Fix με επιλεγμένα αντικείμενα γκαρνταρόμπας).

Εκτός από τα προσαρμοσμένα περιεχόμενα συσκευασίας, αυτές οι μάρκες έχουν επιφορτιστεί με το σχεδιασμό συσκευασιών που δίνουν την αίσθηση ελκυστικότητας και πρόσκλησης. Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο δεν διαθέτουν την υλική υποδομή για να βρει απήχηση το μήνυμα της μάρκας τους, οπότε η συσκευασία θα πρέπει να αναλάβει αυτόν τον ρόλο.

Τι σημαίνει αυτό για τις εκτυπωτικές επιχειρήσεις; Για τα εμπορικά σήματα αυτό σημαίνει συνεχώς μεταβαλλόμενο σχεδιασμό συσκευασίας. Νέες, φρέσκες ιδέες. Μικρότερες παραγγελίες με εξατομικευμένη "εποχιακή" συσκευασία. Έτσι, για τις εκτυπωτικές επιχειρήσεις, αυτό σημαίνει ότι είναι σε θέση να επιτύχουν αποτελεσματικότητα για να προσφέρουν γρήγορες υψηλών απαιτήσεων εργασίες με γρήγορη παράδοση.

Και τάση για έξυπνες συσκευασίες ή όταν η συσκευασία χρειάζεται μεταβλητά δεδομένα?

Θα αναφερθούμε σε άλλες εξελίξεις σε μια άλλη έκθεση, αλλά θα εξετάσουμε τις τάσεις στις έξυπνες συσκευασίες: προσαρμοσμένους κώδικες QR και ετικέτες που αλλάζουν χρώματα που υποδεικνύουν φρεσκάδα των τροφίμων. Και είναι μόνο θέμα χρόνου, πριν κάνουν περισσότερες εταιρείες τις μεταβλητές εκτυπώσεις όπως οι ετικέτες στις φιάλες της Coca-Cola. Τι μπορούν να κάνουν οι εκτυπωτές για να προετοιμαστούν για αυτές τις αλλαγές;

 

Ο ρόλος της εκτυπωτικής επιχείρησης

Όταν συνεργάζεστε με μάνατζερ πελάτη επώνυμου προϊόντος (εμπορικών σημάτων) και επιχειρήσεις λιανικής πώλησης - ο κόσμος είναι στα χέρια τους και οι απαιτήσεις τους για εκτύπωση το αντανακλούν αυτό. Έχουν την ικανότητα να αναλύουν τις δημογραφικές πληροφορίες και να αξιοποιούν τις τάσεις σε περιφερειακό, τοπικό, σχεδόν προσωπικό επίπεδο. Τα έργα εκτύπωσης που προκύπτουν περιλαμβάνουν συνήθως μια μεγάλη ποικιλία αντικειμένων, απαιτήσεων ποιότητας και κινούμενων μερών. Αυτό που είναι περισσότερο αγχωτικό - πρέπει να παραδοθούν το ταχύτερο δυνατό.

 

Καλώς ήρθατε στο νέο περιβάλλον

Οι καταναλωτές αναμένουν ότι τα εμπορικά σήματα θα είναι ευέλικτα και, για να ανταποκριθούν σε αυτή την προσδοκία, τα εμπορικά σήματα βασίζονται σε εκτυπωτικές επιχειρήσεις με ίδια ευέλικτη φύση, ώστε να μπορούν να ακολουθήσουν και να ξεχωρίσουν και να παραμείνουν εκτός μονότονου κύκλου. Ως επέκταση της αλυσίδας εφοδιασμού, οι εκτυπωτικές επιχειρήσεις αποτελούν τώρα μια επέκταση της προώθησης και της εμπειρίας της μάρκας.

 

Το τρίπτυχο

Όμως τα κατάλληλα εργαλεία είναι αυτά που επιτρέπουν στις εταιρείες ψηφιακής εκτύπωσης να είναι ευέλικτες στην ικανότητά τους να διαχειρίζονται εργασίες εκτύπωσης και να δημιουργούν μικρότερες παρτίδες, χωρίς να ξοδεύουν χρόνο σε προετοιμασία.

Ο ρόλος του εκτυπωτή υπερβαίνει την εκτύπωση με αποτελεσματική διαχείριση του έργου, διαχείριση χρόνου και σαφείς γραμμές επικοινωνίας.

Καθώς τα έργα εισέρχονται και εξέρχονται ταχύτατα στην επιχείρηση, η ανάγκη για σαφείς διαδικασίες και εμπιστευτική επικοινωνία είναι καθοριστικής σημασίας. Μπαίνοντας στα νέα δεδομένα υψηλών απαιτήσεων δεν είναι δυνατόν να μην έχεις τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

 

Μένοντας Μπροστά από τον ανταγωνισμό σας

Οι πιο επιτυχημένες εκτυπωτικές βιομηχανίες σήμερα έχουν μετατοπίσει την εστίασή τους από τις βασικές προϋποθέσεις σε μεταβλητές υψηλότερης τάξης:

 

pinakas 2

 

Αποδεικνύεται ότι η μεγιστοποίηση του όγκου παραγωγής εκτύπωσης είναι κάτι παραπάνω από τις μεγάλες ταχύτητες εκτύπωσης αλλά απαιτεί μια μετατόπιση της σκέψης.

Η απλή υιοθέτηση μιας τεχνολογίας δεν είναι πλέον αρκετή - είναι ζωτικής σημασίας να μεγιστοποιήσετε την επένδυσή σας στον εξοπλισμό ψηφιακής εκτύπωσης. Οι εκτυπωτικές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη ο εξοπλισμός τους να υποστηρίζει παραγωγική ροή εργασίας από την αρχή μέχρι το τέλος, δεδομένου ότι οι πελάτες σας απαιτούν συνεχώς περισσότερα. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει - εκτός από την επιτάχυνση.

Η μεγιστοποίηση του όγκου της ψηφιακής εκτύπωσης αυξάνει την ικανότητά σας να καταγράφετε και να ολοκληρώνετε περισσότερες και πιο ποικίλες εργασίες που σας ανατίθενται.

Τα προκαθορισμένα "υψηλά πρότυπα", συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας εκτύπωσης, της διαχείρισης χρώματος, της ταχύτητας παραγωγής και του χρόνου ολοκλήρωσης της εργασίας αποτελούν πλέον ελάχιστες προϋποθέσεις.

 

Συμπέρασμα

Οι τάσεις στη συσκευασία θα επηρεάσουν αναμφισβήτητα τη βιομηχανία εκτύπωσης, καθώς οι εκτυπωτικές επιχειρήσεις θα γίνουν ακόμη πιο αναπόσπαστο μέρος της αλυσίδας εφοδιασμού και της εμπειρίας του καταναλωτή. Καθώς οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερα από τα εμπορικά σήματα, τα εμπορικά σήματα θα απαιτήσουν με τη σειρά τους περισσότερα από τη βιομηχανία εκτύπωσης.

Για να παραμείνετε μπροστά, απαιτείται μια μετατόπιση της σκέψης, μακριά από τη βασική αποδοτικότητα, στην παραγωγικότητα από την αρχή μέχρι το τέλος, την παράδοση προϊόντων υψηλής ποιότητας και τη διαχείριση έργων με μικρά τιράζ με γρήγορες αλλαγές από εργασία σε εργασία.

Τα επόμενα χρόνια, οι συσκευασίες θα συνεχίσουν να μετατρέπονται καθώς τα εμπορικά σήματα εισέρχονται σε νέες κατηγορίες και νέα κανάλια διανομής. Είναι απλώς θέμα χρόνου πριν η βιομηχανία εκτύπωσης ενσωματωθεί στο νέο περιβάλλον.

 

SEIRA DALTA TAU