Η Heidelberg παρουσιάζει την πρώτη εφαρμογή Prinect σε cloud – Print Shop Analytics

0
3595
  • Πρόσβαση μέσω της πύλης Heidelberg Plus με έναν μοναδικό κωδικό
  • Εφαρμογή που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με σημαντικούς πελάτες της Heidelberg
  • Το ψηφιακό οικοσύστημα της Heidelberg αποκτά δυναμική / προσφέροντας στους πελάτες της, ευδιάκριτα σημαντικά οφέλη από την ψηφιοποίηση.

Η Heidelberger Druckmaschinen AG (Ηeidelberg) περνάει την ψηφιοποίηση των πελατειακών της σχέσεων με την ενσωμάτωση χρήσιμων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στο επόμενο επίπεδο.  Το “Heidelberg Plus” είναι η νέα πύλη για το ψηφιακό οικοσύστημα της Heidelberg, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να εισέλθουν με μία μόνο σύνδεση και να έχουν πρόσβαση σε όλες τις ψηφιακές εφαρμογές της Heidelberg. Οι μελλοντικές εφαρμογές θα κάνουν χρήση των τεχνολογιών cloud, IoT, Big Data και AI για να προσφέρουν στους πελάτες προστιθέμενη αξία όσον αφορά τη λειτουργία των εταιρειών τους. Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Καινοτομίας 2021, που πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 15 Οκτωβρίου στην τοποθεσία Wiesloch-Walldorf με το σύνθημα “Always a Step Ahead”, η Heidelberg παρουσίασε το Prinect Print Shop Analytics, την πρώτη εφαρμογή Prinect που βασίζεται στο cloud και προσφέρεται μέσω της Heidelberg Plus, η οποία θα είναι διαθέσιμη στους πελάτες κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους. Πρόκειται για ένα εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να προσδιορίζουν την τρέχουσα απόδοση μιας επιχείρισης εκτυπώσεων με βάση δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και σημαντικούς δείκτες KPI.

Παρακολουθήστε τους δείκτες KPI σε πραγματικό χρόνο με το Print Shop Analytics και βελτιστοποιήστε την παραγωγή σας.

Πολλά τυπογραφεία εξακολουθούν να ελέγχουν τις διαδικασίες τους χρησιμοποιώντας ξεπερασμένα δεδομένα και έχουν μόνο περιορισμένη πρόσβαση στους τρέχοντες δείκτες KPIs τους, γεγονός που καθιστά δύσκολη τη γρήγορη βελτιστοποίηση πολλών διαδικασιών. Το Prinect Print Shop Analytics προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση που καταγράφει, αξιολογεί και παρακολουθεί τους σημαντικότερους δείκτες KPIs ενός τυπογραφείου σε πραγματικό χρόνο για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής προτείνοντας συγκεκριμένες οδηγούς δράσης με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό εργαλείο μέσω του Heidelberg Plus μέσα σε ένα ενοποιημένο περιβάλλον εργασίας χρήστη και έλεγχο ταυτότητας μίας εγγραφής (single sign-on authentication). Όλα τα παραγόμενα ταμπλό, με τις αντίστοιχες αναλύσεις και συστάσεις, είναι διαθέσιμα σε όλους τους εξουσιοδοτημένους χρήστες σε οποιαδήποτε τοποθεσία στον υπολογιστή, στο tablet ή στο smartphone τους, όπως απαιτείται. Επίσης υπάρχει και ένα σύστημα ειδοποιήσεων που προειδοποιεί ενεργά τον χρήστη για τυχόν προβληματικά σημεία.

“Με την πρώτη εφαρμογή Prinect που είναι διαθέσιμη στο Heidelberg Plus, το ψηφιακό οικοσύστημα της Heidelberg κερδίζει έδαφος και τα οφέλη της ψηφιοποίησης για τους πελάτες γίνονται όλο και πιο εμφανή”, λέει ο Ludwig Allgoewer, Global Head of Sales & Marketing της Heidelberg. “Οι έρευνες αγοράς έχουν δείξει ότι οι πελάτες μας επιθυμούν επειγόντως τις λειτουργίες μιας εφαρμογής όπως το Prinect Print Shop Analytics, τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να αυξήσουν γρήγορα και δυναμικά την αποδοτικότητα κατά τη λειτουργία των συστημάτων και ταυτόχρονα να μειώσουν το κόστος”.

Η Heidelberg αναπτύσσει το Print Shop Analytics σε συνεργασία με τους πελάτες της

Η Heidelberg αναπτύσσει το Print Shop Analytics σε συνεργασία με τους πελάτες της προκειμένου η εφαρμογή να είναι έτοιμη όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ενώ παράλληλα προσφέρει τις επιθυμητές πρακτικές λειτουργίες, το Print Shop Analytics αναπτύσσεται ως μέρος ενός κοινού έργου μεταξύ της Heidelberg και της Pinguin Druck στο Βερολίνο: «H συνεργασία με την Pinguin Druck έχει πολύ θετική επίδραση στην αξία χρήστη της πρώτης εφαρμογής Prinect που βασίζεται σε cloud», λέει ο Christopher Berti, Head of Software Solutions  στη Heidelberg. “Αυτή η προσέγγιση διασφαλίζει ότι οι λειτουργίες που συμπεριλαμβάνονται στην εφαρμογή αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές απαιτήσεις της αγοράς.”  «Το Print Shop Analytics αλλάζει το παιχνίδι στην καθημερινή μας δουλειά», αναφέρει  ο Alexander Mende, Managing Director της Pinguin Druck. «Το Print Shop Analytics θα μας ειδοποιήσει αμέσως σε περίπτωση που ένα από τα τυπογραφεία μας αποτύχει ή χάσει τους στόχους του. Αυτές οι ειδοποιήσεις ορίζονται σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις και μπορούμε να δούμε αμέσως τα αναλυτικά δεδομένα. Αυτή η δυνατότητα και οι προτεινόμενοι τρόποι δράσης το εργαλείου αυτού βοηθούν την επιχείρηση να λάβει τη σωστή απόφαση για την άμεση επίλυση ενός προβλήματος.”

Το Heidelberg Plus υποστηρίζει τη διαχείριση τυπογραφείων και προσφέρει στους πελάτες πρόσθετη αξία.

Με το Heidelberg Plus, η εταιρεία συνδυάζει υπάρχουσες ψηφιακές εφαρμογές με νέες υπηρεσίες για τους πελάτες. Στο μέλλον οι χρήστες θα χρειάζονται, ένα μόνο σημείο πρόσβασης για την  πλήρη επισκόπηση όλων των ψηφιακών εργαλείων και υπηρεσιών του χαρτοφυλακίου της Heidelberg καθιστώντας γρήγορη και εύκολη τη λήψη πληροφοριών, τo eShop και την παρακολούθηση της επιχείρησής τους. Πάνω από 1.800 τυπογραφεία χρησιμοποιούν ήδη το Heidelberg Assistant (HDA) για να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα παραγωγής τους. Για να αποκτήσουν τις σχετικές υπηρεσίες, πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι ή να έχουν αγοράσει συγκεκριμένες υπηρεσίες ως πελάτες με σύμβαση. Αυτό που εντυπωσιάζει ήδη τους χρήστες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο είναι η επιλογή χρήσης κινητών συσκευών για την παρακολούθηση της λειτουργίας του μηχανήματος, την αγορά αναλώσιμων ή τη δημιουργία service ticket. Οι τακτικοί χρήστες HDA κυμαίνονται από μεγάλες επιχειρήσεις με χώρους που βρίσκονται σε δεκάδες διαφορετικές χώρες έως ΜΜΕ με έναν μόνο χώρο. «Βασικά στοιχεία του ψηφιακού οικοσυστήματος της Heidelberg, όπως το HDA και το eShop, έχουν ήδη αναπτυχθεί πολύ ενθαρρυντικά», εξηγεί ο Allgoewer. «Με τη συγχώνευση αυτών και άλλων εφαρμογών που προϋπάρχουν, καθώς και με την ενσωμάτωση νέων, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τα οφέλη για τους πελάτες μας». Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα τη νέα πύλη στο ψηφιακό οικοσύστημα HD «Heidelberg Plus» στο κοινό στην εμπορική έκθεση China Print το περασμένο καλοκαίρι.

Εικόνα 1: “Heidelberg Plus” η νέα πύλη για το ψηφιακό οικοσύστημα της Heidelberg, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να εισέλθουν με μία μόνο σύνδεση και να έχουν πρόσβαση σε όλες τις ψηφιακές εφαρμογές της Heidelberg

Eικόνα 2: Το Print Shop Analytics είναι η πρώτη εφαρμογή Prinect που βασίζεται στο cloud και διατίθεται μέσω του Heidelberg Plus