Γιατί η Amazon ξοδεύει $150 εκατομμύρια σε ψηφιακά εκτυπωτικά μηχανήματα της Kornit?

0
267

Για τις βιομηχανίες ένδυσης κι οικιακών προϊόντων με ύφασμα, τα ψηφιακά εκτυπωτικά μηχανήματα της Kornit είναι εύλογα η μεγαλύτερη πρωτοπόρος στις μέρες μας.

Η Kornit είναι μια προφανής απόδειξη πως τα ψηφιακά εκτυπωτικά μηχανήματα της θα συνεχίσουν να λαμβάνουν μερίδιο αγοράς από τους παραδοσιακούς τρόπους εκτύπωσης στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας για τους εξής βασικούς λόγους:

  • Ρύπανση: Υποστηρίζεται ότι η βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας είναι ο 2ος μεγαλύτερος ρυπαίνων στον κόσμο. Καταναλώνει τεράστια ποσότητα νερού, δημιουργεί αέριες εκπομπές και τεράστιο όγκο τοξικών χημικών ουσιών.
  • Σε σύγκριση με τη μεταξοτυπία, η Kornit εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Ο χρόνος προετοιμασίας για την παραγωγή μπορεί να μειωθεί κατά 90%. Η λιανική πώληση ενδυμάτων μετατοπίζεται σε ηλεκτρονικές παραγγελίες και «γρήγορη μόδα». Αυτό σημαίνει μικρές ομάδες παραγγελιών. Η Kornit είναι τώρα ακόμα πιο ανταγωνιστική από πλευράς κόστους σε μεγέθη παραγγελιών κάτω από 500 τεμάχια.
  • Απεριόριστη ευελιξία σχεδιασμού και ταχύτατη ανταπόκριση στην αγορά. Ένα νέο μοντέλο αλυσίδας εφοδιασμού αναπτύσσεται, όπου “η ζήτηση καθορίζει την προσφορά”. Ακόμα περισσότερο όταν μπορούν οι πελάτες να αγοράζουν online και αν δεν τους αρέσει το προϊόν, το επιστρέφουν.

Τα ψηφιακά εκτυπωτικά μηχανήματα της Kornit είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η διαδικασία δεν απαιτεί ξέπλυμα κι έτσι δε χρειάζεται νερό. Επίσης κι οι χρωστικές που χρησιμοποιούνται δεν είναι τοξικές.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η τεχνολογία της Kornit ότι είναι διεθνώς κατοχυρωμένη.

Η Kornit παρέχει τις πλέον κατάλληλες διασφαλίσεις ποιότητας των μελανιών σύμφωνα με τις πιο αυστηρές διεθνείς προδιαγραφές (OEKO-TEX & GOTS V4,5,ECOCERT) για την προστασία των πελατών αλλά και των καταναλωτών.

Η στροφή προς την ψηφιακή εκτύπωση στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας είναι σε εξέλιξη, είμαστε ακόμα στα πρώτα στάδια της διαδικασίας αλλά με συνεχή ανάπτυξη.

Πως η Amazon γνωρίζει για την ασύγκριτη ποιότητα της Kornit?

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Kornit βασίζεται στην ταχύτητα καθώς παρέχει μία διαδικασία εκτύπωσης που δεν απαιτεί πολλαπλά στάδια και προεπεξεργασία. Μια άλλη ένδειξη είναι ότι η Amazon είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της.

«Η ζήτηση των πελατών για t-shirts με σχέδια που προσφέρονται μέσω του Merch από την Amazon συνεχίζει να αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς ολοένα και περισσότεροι ειδικοί στο χώρο του σχεδιασμού της μόδας αλλά και καταναλωτές το χρησιμοποιούν καθημερινά», δήλωσε ο Miguel Roque, Σύμβουλος, Merch από την Amazon. «Η ικανότητα της Kornit να παρέχει λύσεις και υποστήριξη που να ικανοποιούν τις απαιτήσεις υψηλής ποιότητας και υψηλού όγκου απαιτήσεων παραγωγής, θα μας βοηθήσει να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τη δυναμική του προγράμματος για να ανταποκρινόμαστε στα αιτήματα.”

Όπως αναγράφει η συμφωνία, η Amazon θα επενδύσει 150 εκατομμύρια δολάρια στην Kornit για μια πενταετή περίοδο. Σε αντάλλαγμα, η Amazon θα λάβει 2,9 εκατομμύρια δικαιώματα αγοράς στα 13 δολάρια ανά μετοχή της Kornit (KRNT).

Με τη βοήθεια της Amazon και της αυξανόμενης λίστας πελατών παγκοσμίως, οι πωλήσεις σε Ασία κι Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 30% από πέρυσι. Η εταιρεία προσέγγισε τα 100 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις (20% CAGR από το 2014)