0
48

Καθημερινά κατακλυζόμαστε από έρευνες οι οποίες αφορούν την καταναλωτική μας συμπεριφορά μετά το «τέλος»; της πανδημίας.

● Σύμφωνα με την ΙΕΛΚΑ η κρίση του κορωνοϊού αλλάζει ή επαναφέρει τις συνήθειες των καταναλωτών

● 1 στους 2 καταναλωτές θα διατηρήσει τις συνήθειες υγιεινής και ασφάλειας και μετά το 2021

● 1 στους 3 καταναλωτές θα επισκεφθεί άμεσα εστιατόριο-ταβέρνα και 2 στους 3 κατάστημα ρούχων-παπουτσιών

● Υψηλά τα ποσοστά των καταναλωτών με την διάθεση για αύξηση των δαπανών με το άνοιγμα της αγοράς

● 1 στους 2 καταναλωτές θα κάνουν διακοπές φέτος

● Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen ενδέχεται οι εταιρείες να ξοδέψουν έως και 150 δισεκατομμύρια δολλάρια για προϊόντα που θεωρούνται φιλικά προς το περιβάλλον. Τα βιώσιμα προϊόντα συνεχίζουν να είναι σε ζήτηση, ειδικά για τις νεότερες γενιές, κάτι που υποδηλώνει ότι η συγκεκριμένη τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται.

● Σύμφωνα με έρευνα της IBM 3 στους 4 καταναλωτές που έκαναν τις αγορές τους σε εμπορικά κέντρα είναι πλέον πρόθυμοι να επιστρέψουν στα φυσικά καταστήματα.

● Άλλα έρευνα της Acosta Sales & Marketing, το 585 των καταστημάτων σήμερα είναι εξοικειωμένο με την χρήση των ψηφιακών και ηλεκτρονικών εργαλείων όσον αφορά τις online αγορές από τα σουπερμάρκετ.

● Η adidas με την νέα της καμπάνια θέλει να κάνει τους καταναλωτές να αισθάνονται αισιόδοξοι.

Τα παραπάνω αποτελούν ένα μικρό δείγμα των ερευνών που καταφθάνουν καθημερινά στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
…..και συνεχίζουμε με βεβαιότητα ότι οι προβλέψεις για το μέλλον να είναι αβέβαιες.

Γιώργος Τριανταφύλλου
Εκδότης