Lidl Ελλάς: Προϊόντα με συσκευασίες βελτιωμένης απόδοσης βιωσιμότητας

0
107

Η Lidl Ελλάς εισήγαγε τη νέα σήμανση «improving & reducing-packaging responsibly», η οποία ενημερώνει τους καταναλωτές για τις βελτιωμένες ιδιότητες βιωσιμότητας της συσκευασίας του εκάστοτε προϊόντος, τηρώντας τις αρχές της διαφάνειας. Η σήμανση «improving & reducing-packaging responsibly» στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της Lidl Ελλάς υποδηλώνει ότι πρόκειται για μια συσκευασία με βελτιωμένη απόδοση βιωσιμότητας έναντι άλλων συμβατικών λύσεων. Αυτό μπορεί να συνεπάγεται:

•           Δυνατότητα ανακύκλωσης κατά τουλάχιστον 80%

•           Περιεκτικότητα σε ανακυκλωμένα υλικά κατά τουλάχιστον 30%

•           Χρήση εναλλακτικών υλικών

•           Εξοικονόμηση όγκου ή βάρους υλικών συσκευασίας κατά τουλάχιστον 10%

Eφόσον ισχύει τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω κριτήρια, η ειδική σήμανση τοποθετείται στην μπροστινή όψη της συσκευασίας του αντίστοιχου προϊόντος. Στην πίσω ή πλαϊνή όψη της συσκευασίας ή στην εσωτερική πλευρά της ετικέτας εμφανίζεται μία σύντομη επεξήγηση για τα κριτήρια.

«Θέλουμε να κάνουμε τις συσκευασίες μας καλύτερες – αυτό σημαίνει, πάνω από όλα, περισσότερο βιώσιμες. Οι πελάτες μας πρέπει να μπορούν να αναγνωρίζουν εύκολα τις βελτιωμένες συσκευασίες. Με τη σήμανση «improving & reducing- packaging responsibly» εξασφαλίζουμε για τους πελάτες μας την κατάλληλη ενημέρωση και διαφάνεια», εξηγεί ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Μέλος της Διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.

Η σήμανση «improving & reducing-packaging responsibly» επιβεβαιώνει την πρόθεση της Lidl για μείωση της χρήσης πλαστικού στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και για διασφάλιση της δυνατότητας πλήρους ανακύκλωσης για όλες τις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς. H εταιρία έχει θέσει ως στόχους, έως το 2025 να μειώσει κατά 20% τη χρήση πλαστικού και να πετύχει τη μέγιστη δυνατή ανακυκλωσιμότητα για το 100% των συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής της ετικέτας. Εκτός από τη μείωση και τον (επανα)σχεδιασμό, η ανακύκλωση, η απομάκρυνση και η έρευνα αποτελούν επιπλέον πεδία δράσης της RΕset Plastic στρατηγικής.