Τα Επιμελητήρια του αύριο – Τακτικές δικτύωσης και social media

0
5224

Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και η «έξυπνη» χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον βασικά εργαλεία για τη στήριξη του έργου των επιχειρήσεων, αλλά και φορέων όπως τα διμερή επιμελητήρια.
Αυτό ήταν ένα από τα βασικά συμπεράσματα της συζήτησης που αναπτύχθηκε στην ενότητα «Τα επιμελητήρια του αύριο», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου των Διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων, με θέμα: «Το Όραμα της Ευρώπης», το οποίο πραγματοποιείται στην Αθήνα και ολοκληρώνει τις εργασίες του αύριο.

Ο Dr. Achim Dercks, Αν. Γενικός Διευθυντής, της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Γερμανίας αναφέρθηκε στο μέλλον των Επιμελητηρίων, τα οποία καλούνται ως εκπρόσωποι των ενδιαφερόντων των εταιριών-μελών τους, ως πάροχοι υπηρεσιών, ως συνδετικός κρίκος με την πολιτική ηγεσία, να βελτιώσουν τακτικές δικτύωσης, χρησιμοποιώντας τα μέσα ψηφιοποίησης, όπως π.χ. ψηφιακές και online εφαρμογές και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Αναπτύσσουμε βιώσιμες στρατηγικές με την αξιοποίηση νέων εργαλείων. Βελτιώνουμε π.χ. τις τακτικές της δικτύωσής μας με την πολιτική εξουσία, έχοντας τη δυνατότητα να ενημερωνόμαστε και να παρεμβαίνουμε στις διαδικασίες νομοθέτησης, χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα και νέες τεχνολογίες.»

Από την πλευρά του ο Erik Hauth, CEO Mavens, ανέδειξε τη σημασία που πλέον έχουν για τις επιχειρήσεις οι ανεξάρτητοι παραγωγοί περιεχομένου στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης «Το 80% του περιεχομένου του διαδικτύου είναι από κοινότητες κι έχει δημιουργηθεί από τους ίδιους τους χρήστες», ανέφερε χαρακτηριστικά και τόνισε το πώς οι παρατηρήσεις χρηστών του διαδικτύου έχουν βαρύνουσα σημασία. «Το 86% των πολιτών που έχουν γεννηθεί τις δεκαετίες του ‘80 ή του ‘90 για να ενημερωθούν για ένα σήμα, θα πρέπει να μάθουν τι λένε οι άλλοι γι’ αυτό», τόνισε.

Ο Christian H. Schuster, Διευθυντής ADVERB – Οργανισμός για τη Διασύνδεση και Επικοινωνία Συνδέσμων, σημείωσε ότι «είναι χρήσιμα τα κοινωνικά δίκτυα για την επιλογή του φορέα ένταξης μιας επιχείρησης. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές επιχειρήσεις επενδύουν στο linkedin. Ως Διμερή Επιμελητήρια έχετε το δίκτυο, αλλά και τη γνώση. Είναι μια ευκαιρία λοιπόν να μεταφέρετε μέσω αυτών το «συναίσθημα», ανέφερε.

Η Tanja Laub, Α’ Πρόεδρος, Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινοτικής Διαχείρισης υπογράμμισε ότι «πλέον όλα λειτουργούν με πλατφόρμες. Το community management είναι κομβικό, καθώς προωθεί τις ανταλλαγές. Το θέμα είναι κάποιος φορέας ή επιχείρηση να αξιοποιήσει όλα τα παρεχόμενα εργαλεία. Έχουμε μια μετατόπιση στο ατομικό και εξατομικευμένο», πρόσθεσε.

O Διευθυντής του Ολλανδογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Günter Gülker, στην ομιλία του τόνισε ως πρώτη προτεραιότητα του Ολλανδογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου το θέμα της αύξησης των εταιριών-μελών. Οι εταιρίες-μέλη θέλουν υπηρεσίες άριστης ποιότητας και αξιόλογα προνόμια, γεγονός που μας οδηγεί στην ανάπτυξη νέων υπηρεσιών. Αναζητούν μέσα από το Επιμελητήριο νέες επαφές, δημοσιότητα και networking για την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών συνεργασιών. «Δίνουμε έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», επεσήμανε.

Οι εργασίες του Ευρωπαϊκού Συνεδρίου των Διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων μεταδίδονται ζωντανά μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του συνεδρίου: https://www.europakonferenz.ahk.de/gr/

Καθ’ όλη τη διάρκεια του Συνέδριου οι παρευρισκόμενοι έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στις συζητήσεις στα πάνελ, θέτοντας τα ερωτήματά τους προς τους ομιλητές μέσω ειδικής εφαρμογής.
Χρυσός χορηγός: ΣΧΣ Ανώνυμη Τεχνική και Εμπορική Εταιρία
Αργυροί χορηγοί: Allianz Hellas, Athens International Airport, Fraport Greece, Kosmocar και Nürnberg Messe
Χορηγοί: EFA Group, EUROSOL HELLAS, ISOMAT, Messe München, OTE Group, SKAMA Ε. ΣΚΑΖΙΚΗΣ – Λ. ΜΑΡΑΓΚΟΣ και Würth
Υποστηρικτές: COCO-MAT, EZA – Hellenic Brewery of Atalanti, Hilton Athens Hotel και ProEvents
Χορηγοί επικοινωνίας: Ναυτεμπορική και naftemporiki.gr