Μια εμπορική έκθεση για όλους: Επισκόπηση της interpack 2023

0
1402

Χάνετε τον προσανατολισμό σας στους εκθεσιακούς χώρους; Όχι στην interpack. Προκειμένου να βοηθήσουμε τους επισκέπτες μας να βρουν ό,τι ψάχνουν, η interpack 2023, της οποίας οι εκθεσιακοί χώροι είναι πλήρως κρατημένοι, διαθέτει ένα concept για τα περίπτερα που βασίζεται σε σαφή σημεία εστίασης για κάθε κλάδο.

Καμία άλλη βιομηχανική έκθεση δεν μπορεί να συγκριθεί σε σχέση με την εκπροσώπηση της παγκόσμιας αγοράς σε όλη την ποικιλία και το εύρος της. Η interpack θα προσφέρει και πάλι στη βιομηχανία συσκευασίας και τις συναφείς διεργασίες, τη μεγαλύτερη διεθνή επισκόπηση της αγοράς, κερδίζοντας έτσι με το παραπάνω το motto της “simply unique”. Για να βοηθηθούν οι επισκέπτες να προσανατολίζονται ποιό εύκολα στα 18 περίπτερα της εμπορικής έκθεσης, τα περίπτερα διαθέτουν μια προσαρμοσμένη αντίληψη με βάση τις βασικές κατηγορίες: τρόφιμα, ποτά, ζαχαρωτά και αρτοσκευάσματα, φαρμακευτικά προϊόντα, προϊόντα εκτός των τροφίμων, καλλυντικά και βιομηχανικά προϊόντα.

Περίπου 2.700 εταιρείες από όλο τον κόσμο θα συναντηθούν στο Duesseldorf από τις 4 έως τις 10 Μαΐου 2023, για να παρουσιάσουν τις τεχνολογίες αιχμής και τις τάσεις της συσκευασίας από ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, να αναδείξουν τις ευκαιρίες ανάπτυξης και να απαντήσουν στις προκλήσεις του κλάδου.

Προϊόντα ζαχαροπλαστικής και αρτοσκευάσματα

Οι επισκέπτες θα βρουν διαδικασίες και μηχανήματα για τη συσκευασία ζαχαροπλαστικής και αρτοσκευασμάτων κυρίως στα περίπτερα 1, 3 και 4 της interpack. Αν χρειάζεστε συσκευασία για κάτι γλυκό, ρωτήστε τους συμβούλους από εταιρείες όπως η Sollich, η Aasted, η Theegarten-Pactec, η Chocotech, η Bühler ή η Winkler and Dünnebier και πολλές άλλες. Ο τομέας της αρτοποιίας θα συναντηθεί με εκθέτες όπως οι Hebenstreit, Rheon Automatic Machinery, Colussi Ermes, Tonelli, TT Italy ή Reading Bakery System.

Όπως και σε πολλούς άλλους τομείς, όσον αφορά τη συσκευασία ζαχαρωδών, αρτοσκευασμάτων, σνακ και δημητριακών, πολλά έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Ένα σημαντικό ζήτημα είναι οι βιώσιμες λύσεις. Οι εταιρείες μηχανολογικών κατασκευών, για παράδειγμα, προσαρμόζουν το χαρτοφυλάκιό τους ώστε να περιλαμβάνουν συσκευασίες από μονοϋλικά ή νέα υλικά. Η ψηφιακή τεχνολογία είναι ένα άλλο σημείο επικέντρωσης – όπως και για ολόκληρο τον κλάδο.

 

Τρόφιμα, ποτά, προϊόντα εκτός των τροφίμων και βιομηχανικά αγαθά

Ο τομέας των τροφίμων συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο αγαπημένων κατηγοριών προϊόντων των επισκεπτών της interpack, και αυτό φαίνεται στο εύρος της παρουσίασής τους. Η παγκόσμια ζήτηση για συσκευασμένα τρόφιμα αυξάνεται. Σε κορεσμένες αγορές με ισχυρά εισοδήματα, η συνειδητή κατανάλωση και η καταναλωτική συμπεριφορά μετατοπίζεται επίσης προς την βιωσιμότητα, τα περιφερειακά προϊόντα, τα βιολογικά τρόφιμα ή το δίκαιο εμπόριο, και σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και η συσκευασία. Όπως και οι σημερινές προκλήσεις που θέτει η διαχείριση της ενέργειας και η εξοικονόμηση πόρων, αυτό προκαλεί μια διαδικασία αναδιάρθρωσης στον τομέα. Παρόμοια παρατήρηση μπορεί να γίνει και για τα ποτά και τα προϊόντα εκτός των τροφίμων, τα οποία παρουσιάζονται μαζί με τον τομέα των τροφίμων στα περίπτερα 5 και 6, καθώς και στα περίπτερα 11 και 14. Περίπου το 20% των επισκεπτών της interpack ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τις λύσεις για τα βιομηχανικά προϊόντα. Αυτά, επίσης, βρίσκονται στα ίδια περίπτερα.

Ξεκινώντας από το περίπτερο 5, δίνεται έμφαση στον τομέα των τροφίμων και σε μεγάλα ονόματα όπως η Multivac Sepp Haggenmüller, η Ulma Packaging, η Weber Maschinenbau και η Fuji Machinery. Στο περίπτερο 6, για παράδειγμα, η Fawema, η Coesia, η Syntegon Technology και η Duravant παρουσιάζουν τις καινοτομίες τους σε πολλούς τομείς εφαρμογής για την επεξεργασία και τη συσκευασία.

Τα περίπτερα 11 και 14, τα οποία είναι ιδανικά για μια κυκλική βόλτα, θα φιλοξενήσουν εκθέτες όπως οι Omori Machinery, Mettler-Toledo (περίπτερο 11), Extend Great International, Rovema και Haver & Boecker (περίπτερο 12), KHS, Krones, Aetna Group, Sidel και ProMach (περίπτερο 13), καθώς και οι Gerhard Schubert Verpackungsmaschinen, Ishida Europe Limited, Loesch-Hastamat και tna solutions (περίπτερο 14). Στο περίπτερο 13, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις λύσεις εμφιάλωσης και συσκευασίας για τον τομέα των ποτών.

Φαρμακευτικά και καλλυντικά

Υπό το πρίσμα των παγκόσμιων δημογραφικών αλλαγών, οι ευκαιρίες ανάπτυξης του κλάδου είναι εξαιρετικές. Οι αυξανόμενες απαιτήσεις στον τομέα της ανάπτυξης φαρμάκων έχουν ως αποτέλεσμα την παράλληλη αύξηση των απαιτήσεων στον τομέα των συστημάτων και της τεχνολογίας μηχανημάτων που αφορούν τη συσκευασία και την εμφιάλωση φαρμάκων. Οι φαρμακευτικές εταιρείες χρειάζονται καθολικές λύσεις και αυτές θα τις βρούν στα περίπτερα 15 έως 17 της interpack, όπου το επίκεντρο είναι η παρουσίαση διαδικασιών και μηχανημάτων για τη συσκευασία φαρμακευτικών προϊόντων και καλλυντικών. Οι επισκέπτες μπορούν να συναντήσουν τις IMA Industria Macchine, τον όμιλο Marchesini, τον όμιλο συσκευασίας Optima, τη Romaco Holding, την Körber Medipak Systems και εταιρείες από την Excellence United. Οι απαιτήσεις για τις μηχανές και τα συστήματα που παράγουν φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα είναι αναγκαστικά αυστηρές όσον αφορά την ασφάλεια των προϊόντων, την προστασία από την παραποίηση και την ιχνηλασιμότητα. Τα καλλυντικά προϊόντα αποτελούν επίσης επίκεντρο του κινήματος της βιωσιμότητας.

Υλικά συσκευασίας και συσκευασία

Τα περίπτερα 7 και 7a, 8a, 9 και 10 της interpack έχουν ύψιστη σημασία για τον κλάδο. Εκεί οι επισκέπτες μπορούν να δουν τουλάχιστον το ένα τρίτο όλων των εκθετών με όλα τα υλικά τους και τα τελικά προϊόντα συσκευασίας τους. Αυτή η παρουσίαση, η οποία δεν απευθύνεται μόνο σε χρήστες συσκευασίας, υλικών συσκευασίας και βοηθημάτων συσκευασίας, είναι ήδη η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση συσκευασίας στον κόσμο. Αυτό καθιστά επίσης την interpack μοναδική. Εδώ εκπροσωπούνται όλα τα υλικά συσκευασίας και υπάρχει ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός καινοτομιών στον τομέα της βιωσιμότητας και της εξοικονόμησης πόρων, για παράδειγμα στη χρήση νέων υλικών, βιώσιμων πρώτων υλών ή στην αύξηση της ποσότητας των ανακυκλωμένων υλικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες. Οι εκθέτες που βρίσκονται εδώ είναι πολυάριθμοι και διεθνείς. Μεταξύ άλλων, μπορείτε να επισκεφθείτε τις εταιρείες Sappi Europe, Sonoco, Mayr Melnhof Packaging, Berry Global, Schütz GmbH, S.I.T. Group ή Seda International Packaging.

Ετικέτες, σήμανση, φινίρισμα

Ενημερώστε, διακοσμήστε, προσαρμόστε. Η συσκευασία μεταφέρει πληροφορίες. Οι εκθέτες στα περίπτερα 8a και 8bπαρουσιάζουν τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να εφαρμοστεί αυτό για διαφορετικά προϊόντα και απαιτήσεις. Εδώ υπάρχουν μηχανήματα για την τεχνολογία ετικετών και σήμανσης, όπως για παράδειγμα στις ετραιρείες Bluhm Systeme, Langguth, Domino Printing Sciences, Videojet Technologies, Herma ή Possehl. Αυτή η προσφορά συμπληρώνεται από λύσεις για την παραγωγή συσκευασιών και την ολοκληρωμένη εκτύπωση συσκευασιών. Εδώ μπορείτε να επισκεφθείτε εταιρείες όπως η Starlinger, η Totani, η Fujifilm Europe, ο όμιλος Brückner ή η HP Γερμανίας.

components (εξαρτήματα)

“Every part counts” (Κάθε εξάρτημα είναι σημαντικό) είναι το motto της εμπορικής έκθεσης components, η οποία πραγματοποιείται παράλληλα με την interpack ως δική της εκδήλωση. Εκεί θα βρείτε εταιρείες που προσφέρουν τεχνολογία για κινητήρες, μονάδες ελέγχου και αισθητήρες, προϊόντα για βιομηχανική απεικόνιση, τεχνολογία χειρισμού, βιομηχανικό λογισμικό και επικοινωνία, καθώς και ολοκληρωμένα συστήματα αυτοματισμού για τη βιομηχανία συσκευασίας. Υπάρχουν επίσης μέρη μηχανών, εξαρτήματα και εξοπλισμός, περιφερειακές συσκευές καθώς και εξαρτήματα και βοηθήματα για τη συσκευασία. Μεταξύ των εκθετών είναι, π.χ., οι Pilz, Gimatic, Igus, Voestalpine Edelstahl και Mädler. Το προσωρινό περίπτερο 18, που βρίσκεται μεταξύ των περιπτέρων 10 και 16, καθιστά την εμπορική έκθεση προσβάσιμη από μια κεντρική τοποθεσία και οι επισκέπτες της interpack έχουν άμεση πρόσβαση στην έκθεση εξαρτημάτων και αντίστροφα.

Η καλύτερη προετοιμασία

Οι εκθέτριες εταιρείες μπορούν να παρουσιάσουν τις επιχειρήσεις τους ξεχωριστά και να παρουσιάσουν τους υπεύθυνους επικοινωνίας τους στην interpack και τις καινοτομίες των προϊόντων τους στη βάση δεδομένων εκθετών και προϊόντων κατά την προετοιμασία της έκθεσης. Η βάση δεδομένων εκθετών και προϊόντων είναι πλέον διαθέσιμη στη διεύθυνση https://www.interpack.com/ και ενημερώνεται συνεχώς με νέες πληροφορίες και προϊόντα.

 

Ομάδα Τύπου της interpack

Cornelia Tautenhahn (Senior Manager of Press & PR)

Apostolos Hatzigiannidis (Manager of Press & PR)

Phone: +49 (0) 211 4560-588/-544

Fax: +49 (0) 211-4560-8548

E-mail: TautenhahnC@messe-duesseldorf.de

HatzigiannidisA@messe-duesseldorf.de