«ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΓΓΙΞΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ … ΔΕΙΣ!»

0
1978

Gold Βραβείο στα ετήσια Packaging Αwards 2022, για την Αυτοκόλλητη Ετικέτα “ΑΡΩΓΗ” με Braille, που εμπνεύστηκε και δημιούργησε η εταιρεία NIKOLAOU | Prepress Flexoplates, ενισχύοντας δυναμικά το κοινωνικό μήνυμα της “Αρωγής” για την Οπτική Αναπηρία.

Η τελετή απονομής των βραβείων, πραγματοποιήθηκε ζωντανά και σε κλίμα χαράς την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022, στο House 124 στην Αθήνα. Τα βραβεία της BOUSSIAS, διοργανώνονται κάθε χρόνο και καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα που αφορά μεταξύ άλλων στους τομείς, Design & Labeling, Νέες Τεχνολογίες, Marketing, Excellent Company και Printing. Τα φετινά βραβεία Packaging Awards όπως επίσης και τα Supply Chain Awards, διοργανώθηκαν με τη συνεργασία του Συνδέσμου Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας, επιβραβεύοντας υποψηφιότητες έργων γραφικών τεχνών, που επιδεικνύουν δημιουργικότητα, πρωτοτυπία, υψηλή δεξιοτεχνία και σύγχρονες τεχνολογίες στην εκτύπωση.

Τις υποψηφιότητες στα Packaging Awards αξιολόγησε επιτροπή που αποτελείται από καταξιωμένα στελέχη, όπως ιδρυτές και managing directors διαφημιστικών εταιρειών, διευθυντικά στελέχη διαχείρισης ποιότητας, έρευνας και ανάπτυξης υλικών συσκευασίας, packaging experts, όπως επίσης και από πανεπιστημιακούς καθηγητές από το χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

Το χρυσό βραβείο, για την κατηγορία Έργα Γραφικών Τεχνών & Digital Printing, παρέλαβε για την εταιρεία ο κ. Γιώργος Νικολάου από τον πρόεδρο του ΣΥΒΙΠΥΣ, κ. Δημήτρη Μαντή, ενώ προσκεκλημένες και παρούσες στην εκδήλωση, εκπροσωπώντας την “ΑΡΩΓΗ”, ήταν η πρόεδρος του σωματείου κα. Άννα Μαρία Φώσκολου και η υπεύθυνη επικοινωνίας κα. Δήμητρα Δονδώρου.

Αναφερόμενος στη συνέργεια και στο σημαντικό έργο που υλοποιήθηκε στην NIKOLAOU | Prepress Flexoplates, ο κ. Νικολάου είπε:
«Η “Αρωγή”, το Σωματείο Ατόμων με προβλήματα όρασης Νομού Κυκλάδων, ήρθε στη ζωή μας με ένα ευγενικό αίτημα χορηγίας. Το σχεδιασμό έντυπου υλικού για τη σωστή ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για την Οπτική Αναπηρία. Ο τρόπος και η θέρμη, με την οποία μας προσέγγισαν, οι άνθρωποι της “Αρωγής” μας ενέπνευσε. Φυσικά και ανταποκριθήκαμε με μεγάλη χαρά και σεβασμό στο project αυτό!

Κλείσαμε τα μάτια. Νιώσαμε πως είναι να μην βλέπεις, αφεθήκαμε και δημιουργήσαμε. Η ιδιαίτερη αξία αυτής της ετικέτας συνίσταται στο σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε.
Με σύνθημα «ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΓΓΙΞΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ … ΔΕΙΣ!», το αυτοκόλλητο επιδιώκει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία για την οπτική αναπηρία. Η ετικέτα κολλιέται στο μέρος της καρδιάς. Με το δεξί χέρι αγγίζεις το ανάγλυφο σύστημα γραφής και ανάγνωσης Braille, τον τρόπο που «επικοινωνούν» οι οπτικά ανάπηροι. Τι γράφει; «σε ευχαριστώ».

Σε ευχαριστώ που με κατανόησες, σε ευχαριστώ που ήρθες στη θέση μου.
Η μεγαλύτερη επιβράβευση όμως, ήταν η συγκίνηση και η ανταπόκριση των παρευρισκόμενων, οι οποίοι αναζητούσαν τις αυτοκόλλητες ετικέτες, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, εκφράζοντας ταυτόχρονα και τα συγχαρητήριά τους».

Αξίζει να αναφερθεί πως οι εταιρείες που ξεχώρισαν μέσω των Packaging Awards 2022 έχουν το δικαίωμα συμμετοχής στον κορυφαίο παγκόσμιο θεσμό World Star Packaging Awards 2023, που διοργανώνεται από τον World Packaging Organization.