4o Συμπόσιο Package + Label Design

0
5157
Πρόγραμμα Συμποσίου
Συντονιστές:Αντώνης Παπαϊωάννου , Επικοινωνιολόγος, Κειμενογράφος
Γιάννης Τριανταφύλλου
, Διευθυντής Μάρκετινγκ, ΤΟ ΑΤΟΜΟ
9:30 – 10:00Προσέλευση – Εγγραφές
10:00:Υπάρχουν σήμερα μη ασφαλή υλικά συσκευασίας;    
Γιάννης Ζαμπετάκης 
,   (B.Sc., Ph.D., M.Ed.), Επίκουρος Καθ. Χημείας Τροφίμων, Εργ. Χημείας Τροφίμων, Τμήμα Χημείας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

H παρουσίαση θα εστιασθεί στους ανερχόμενους κινδύνους (emerging hazards) που προκύπτουν από την συνύπαρξη υλικών συσκευασίας και τροφίμων. Ξεκινώντας από την ιστορία των πολυκαρβονικών υλικών και της δισφαινόλης Α (bisphenol A ή BPA) και το πώς σήμερα έχουμε BPA-free υλικά συσκευασίας, θα  παρουσιασθούν υλικά συσκευασίας που πιθανώς επιμολύνουν τον περιεχόμενο τρόφιμο ακόμα και …σήμερα.

10:15:Σύγχρονες Καταναλωτικές Τάσεις και Ετικέτα    
Δημήτρης Kαραβασίλης 
, DK Consultants
Θα αναλυθούν οι διεθνείς τάσεις που προδιαγράφονται για την ετικέτα των συσκευασιών. Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις καθώς και πως αυτές επηρεάζουν την διαμόρφωση των ετικετών. Στην ανάλυση θα αναφερθεί επίσης και μία επιστημονική έρευνα του Πανεπιστημίου ΜΙΤ, αντικείμενο μελέτης της οποίας είναι τo πόσα terra byte δέχεται καθημερινά ο ανθρώπινος εγκέφαλος από τις διαφημίσεις και την προβολή των προϊόντων. Έμφαση ωστόσο θα δοθεί και στις ετικέτες για την τριτογενή συσκευασία που αφορούν τα logistics. Οι νέες απαιτήσεις των logistics για μία ταχύτερη και πιο βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα, αλλά και η συνεχής αυτοματοποίηση όλων των συστημάτων που χρησιμοποιούνται στα logistics (QR Codes, scanning ετικετών, κλπ), επιτάσσουν και ανάλογη προσαρμογή των ετικετών στην τριτογενή συσκευασία.
10:30:Εγώ, ο πελάτης    
Δρ. Γιάννης Κριτσωτάκης 
, Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης, Συγγραφέας

Συναισθηματικό σύστημα του εγκεφάλου και τυπολογία του πελάτη, Ρόλος και σημασία του υποσυνείδητου στη λήψη της αγοραστικής απόφασης του πελάτη.

 

10:45:HP driving innovation in labels and packaging printing    
Yael Barak, 
Segment Manager – Strategic Marketing, HP Indigo

Job description: Responsible for defining long term product and solution strategy for label markets, including self-adhesive, sleeves, IML.

Today’s packaging markets are heavily impacted by consumer trends as well as supply chain considerations. See how HP Indigo’s customers are leveraging their digital solutions to answer these trends and create high-value packaging in an ever-changing business environment

11:10:H καινοτομία στη συσκευασία
Κωνσταντίνος Θεοδώρου Βγόντζας
, Λυχνία Α.Ε.

  • Γιατί θα πρέπει οι συσκευασίες να είναι καινοτόμες.
  • Οι 10 + 1 τρόποι για να καινοτομήσουμε στην παραγωγή μιας συσκευασίας.
  • Ποιοι τόλμησαν και κέρδισαν.
  • Εν έτει 2015 υπάρχει ακόμα χώρος για καινοτομία ?
11:20:GS1 Barcodes – το σήμερα και το αύριο στη συσκευασία   
Γ. Δημητρακόπουλου 
, Τεχνικός Σύμβουλος  GS1

 

 

 

11:40:Οι εξελίξεις στην ψηφιακή εκτύπωση ετικετών και συσκευασίας   
Jeroen Van Bauwel 
, Director Product Management, Xeikon

Η αγορά της ψηφιακής εκτύπωσης ετικετών και συσκευασίας εξελίσσεται τα τελευταία 18 χρόνια. Την τελευταία δεκαετία υπήρξε μία σημαντική πρόοδος στην αποδοχή της ψηφιακής τεχνολογίας στην αγορά της ετικετοποιίας που πλέον επηρεάζει και άλλους κλάδους της εκτύπωσης, όπως την κυτιοποιία. Αυτή η παρουσίαση θα δείξει ποιες είναι οι προσδοκίες ανάπτυξης, οι τεχνολογίες και οι εφαρμογές της αγοράς.

12:00:H φωνή της συσκευασίας: Αγόρασέ με!: Καινοτομία στη Συσκευασία και την Ετικέτα 
Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Μάριος Τσιγώνιας, Γιώργος Γαμπρέλλης, Αντώνης Τσιγώνιας, Βασιλική Χνάρη

  • H Συσκευασία και η Ετικέτα είναι οι πιό σημαντικοί στυλοβάτες των γραφικών τεχνών. Πως όμως εξελίσσονται;
  • Με ποιούς σύγχρονους τρόπους προσελκύουν τον αγοραστή – καταναλωτή και πως του λένε “ΑΓΟΡΑΣE ΜΕ;

Στην παρουσίαση αυτή θα προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε μαζί τις σύγχρονες εξελίξεις στη συσκευασία και την ετικέτα και την άρρηκτη σχέση με τις γραφικές τέχνες.

12:15:

 

1o WORKSHOP

Σύγχρονες εφαρμογές στην παραγωγή ετικετών και συσκευασίας

Στέλιος Τζάγκος, Production Consultant & Trainer, Xeikon

 

12:45:

 

 

 

 

 

 


2o WORKSHOP

In brands, it is not about products but feelings…HP knows that and Greeks have made it real!
Η HP ενισχύει τη μεγαλύτερη προσωποποιημένη καμπάνια της Coca-Cola στην Ευρώπη

Οι ψηφιακές πρέσες HP Indigo επιτυγχάνουν ρεκόρ παραγωγικότητας με την παραγωγή 800 εκατομμυρίων προσωποποιημένων ετικετών σε 32 χώρες

Γιώργος Δημητρόπουλος, (Application Specialist & Trainer της 3 Print Ελλάς ΑΕΕ) θα δώσει κάποιες τεχνικές πληροφορίες και θα αναλύσει τη ροή εργασιών του έργου στην Ελλάδα, από την πλευρά της τεχνολογίας της HP.

Αυγερινός Χατζηχρυσός, (Γενικός & Εμπορικός Διευθυντής της Forlabels ΕΠΕ) θα αναλύσει πώς το έργο πραγματοποιήθηκε στις  εγκαταστάσεις της Forlabels στην Ελλάδα, θα δώσει κάποιες συμβουλές και θα μοιραστεί την εμπειρία της ελληνικής συμμετοχής της εταιρείας σε ένα ευρωπαϊκό σχέδιο.

Η Diet Coke τυπώνει δύο εκατομμύρια μοναδικά χρησιμοποιώντας αλγόριθμους

Η Coca-Cola του Ισραήλ έχει ξεκινήσει μια πολυεπίπεδη εκστρατεία που στόχο έχει να τονίσει τη μοναδικότητα των εκατομμυρίων καταναλωτών Diet Coke

Γιώργος Δημητρόπουλος, θα δώσει κάποιες τεχνικές πληροφορίες του λογισμικού Mosaic με τον ειδικό αλγόριθμο της HP και θα αναλύσει τη ροή εργασιών του έργου από την πλευρά της τεχνολογίας της HP στο Ισραήλ.

Στέλλα Καλαποτλή (Σύμβουλος Marketing και Επιχειρησιακής Ανάπτυξης στην Φωτόλιο & Typicon ΑΕ) θα αναλύσει ένα παρόμοιο έργο με εφαρμογή του Mosaic σε σακούλες στις εγκαταστάσεις της Φωτόλιο & Typicon AE στην Ελλάδα, θα δώσει κάποιες συμβουλές και θα μοιραστεί την εμπειρία της χρήσης του αλγόριθμου Mosaic καθώς και τις ευκαιρίες στην αγορά .

Εφαρμογές SKAG AR (Augmented Reality)

Τα προϊόντα SKAG AR έχουν έναν ειδικό κωδικό τυπωμένο πάνω τους. Αυτός ο κωδικός λειτουργεί με μια εφαρμογή που μπορείτε να κατεβάσετε για συσκευές Apple iOS και Android. Αφού έχετε κατεβάσει την εφαρμογή, απλά βάλτε τη συσκευή σας πάνω από το εξώφυλλο ενός τετραδίου SKAG AR και θα δείτε την εικόνα να ζωντανεύει! Είναι τόσο απλό

Θοδωρής Σκαγιάς (International Marketing Coordinator της Θ.Κ. Σκαγιάς ΑΕΒΕ) θα αναλύσει τις εφαρμογές SKAG AR στην Ελλάδα, θα δώσει κάποιες συμβουλές και θα μοιραστεί την εμπειρία της παροχής των εφαρμογών τους στην ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά.

13:30:Γεύμα (*)
15:00:

 

Make sustainable choices 
Mr Stefano Pistoni, Enduse Manager – Beverage, Wine & Spirits

UPM Raflatac is a global supplier of self-adhesive label materials, with a strong focus on sustainability. With our commitment to continuous improvement and technological leadership, we are setting new standards for he entire industry. Thanks to our holistic ecodesign approach, we are committed to support value creation with high performing and more sustainable materials. We have launched a range of next generation ‘Fit’ products to deliver increased production efficiency and sustainability credentials together with end-use optimized performance. Moreover we have developed services like Label Life for label footprint analysis to help the designers and brand owners to make more sustainable choices.
www.upmraflatac.com

15:20:

 

Gernot Schneider , Business Development Manager – Packaging Solutions SCREEN EUROPE

Mr. Schneider has been working in the Digital High-Tech Graphic-Industry for over more than thirty years. First, in the Digital Pre-Press area and then the last eighteen years in High-end Digital Printing. He had the chance to join already 1995 the first professional team introducing Digital High Quality Printing to the Industry and they developed in the next 16 years this technology to be the Reference-Standard in the Digital Packaging Printing Industry. Since 2012 , they have seen the first High-end-Inkjet Printing Presses that could match the Quality of the liquid Electrophotography – he joined Dainippon Screen, to work on the next generation of Professional-Digital-Printing-Presses for the Packaging Market. He is absolutely convinced that with this technology Screen can lift Digital Printing to the next level in terms of Quality, Speed and most important, also economically.

The Presentation:

SCREEN is a company that has been in business for the last 75 years. It is one among a few companies that could foresee and have embraced the future. During the last 25 years Screen has changed dramatically from being a leading producer of drum scanners to the leading CTP producer today. Ten years ago SCREEN recognized that the future of print will change dramatically due to the introduction of inkjet. Ever since the company invests heavily on the latest ink jet technologies. The company focuses on  Packaging and Labeling industry and aims to become the number one supplier. Currently, SCREEN has probably the widest range of inkjet products on the market. Today’s presentation is about these new products and how they can help you improve your business.

15:45: Έξυπνες εφαρμογές στη Συσκευασία και την Ετικέτα    
Ψαρίδης Βασίλειος & Δρ. Νομικός Σπυρίδων

Η παρουσίαση θα γίνει σε POWER POINT + Live παρουσίαση

16:00:

 

Η 3D εκτύπωση στη συσκευασία: Μύθος ή πραγματικότητα;     
Δημήτριος
 Παπαϊωάννου , PV Engineering CO, (3D printers, 3D scanners CAD/CAM)

  • Τι είναι η 3D εκτύπωση;
  • Πότε έκανε την εμφάνισή της;
  • Η 3D εκτύπωση στη συσκευασία
  • Εφαρμογές
  • Το μέλλον του ζευγαριού 3D εκτύπωση – συσκευασία
16:15:

 

 

IML, the value adding proposal   
Αριστομένης Μπίνης 
, Sales Director, Weidenhammer Packaging Group | www.weidenhammer.de

  • The IML process
  • How to produce IML packaging / technical equipment
  • Why IML
  • IML Labels for different product requirements
  • Specialties
16:30: Η βαλίτσα με τις έξι υποσχέσεις    
Αθανάσιος Μανάβης 
, Ο Αθανάσιος Μανάβης είναι Βιομηχανικός Σχεδιαστής με δημιουργικό και ερευνητικό ενδιαφέρον στο σχεδιασμό συσκευασιών. Είναι μέλος του Γραφείου Σχεδιασμού Προϊόντων και Συσκευασιών του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας Δυτικής Μακεδονίας (www.cppd.gr) και έχει συγγράψει μια σειρά βιβλίων που αφορούν το βιομηχανικό σχεδιασμό. Παράλληλα ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό του τίτλο στη Διοίκηση και το Marketing.

  • Μια βαλίτσα – Έξι συσκευασίες  – Έξι άνθρωποι  – Οι νέοι έλληνες μετανάστες – Τα ελληνικά αγαθά ως εξαγώγιμα προϊόντα – Το design – Εμείς.
  • Συντελεστές (Σύλληψη, Σενάριο, Σκηνοθεσία):
  • Κέντρο Σχεδιασμού Προϊόντων και Συσκευασιών
  • Παναγιώτης Κυράτσης, Νικόλαος Ευκολίδης, Αθανάσιος Μανάβης, Κωνσταντίνος Σιργκάνης
16:45:Managing a Lean Print Business, BEL Computer System 

  • Καινοτόμες προτάσεις  για την προκοστολόγηση ετικετών
  • On-Line  διασύνδεση μηχανών για τη καταγραφή της παραγωγής
  • Απολογιστική επαλήθευση των προκοστολογημένων υπολογισμών
  • Απεικόνιση παραγωγής και αποδόσεων μέσω γραφημάτων
17:10:Οικονομική εκτύπωση έγχρωμων ετικετών κατ’απαίτηση.   
Πλήρης ευελιξία με τις λύσεις ColorWorks της EPSON.

Νατάσα Γεωργίου , Corporate Channel Manager EPSON Hellas

Οι έγχρωμοι εκτυπωτές ετικετών της σειράς EPSON ColorWorks προσφέρουν πλήρη έλεγχο στην παραγωγή των ετικετών. Δείτε πώς μπορείτε να πετύχετε εντυπωσιακό αποτέλεσμα εξοικονομώντας χρήματα, εκτυπώνοντας την ποσότητα ετικετών που πραγματικά χρειάζεστε στην μορφή που κάθε φορά έχετε ανάγκη.

Βραβεία

3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ετικέτας

Gold Label Awards 2015

 

Επίσημος Προσκεκλημένος ο κος  Aydin Okay, πρόεδρος του Συνδέσμου Ετικετoποιών Τουρκίας και Εκπρόσωπος  της FINAT

* ΓEYMA 

 

Θα σας  υποδεχτούμε με ζεστό γαλλικό καφέ και χειροποίητα κουλουράκια και μαμαδίστικη Πάστα φλώρα με μαρμελάδες Yiam , δροσερή πορτοκαλάδα και χυμό μήλο.
Για ορεκτικό  θα μας ετοιμάσει η Yiam ψωμί ζυμωτό σε λεπτές φέτες  με πέστο από λιαστά ντοματάκια Yiam και φέτα.
Καταπληκτική χειροποιητη χορτοτυρόπιτα.
Ντολμαδάκια γιαλαντζί με μεταξωτά αμπελόφυλλα.
Και για κυρίως πιάτο θα μας φτιάξει κρεμμύδια γεμιστά με κιμά και μανιτάρια με καραμελωμένα κρεμμύδια στη γάστρα και μπουτάκια κοτόπουλου στο φούρνο μαριναρισμένα με μαρμελάδα λεμόνι με μοσχολέμονο, που θα συνοδεύονται με πατατοσαλάτα με λαχανικά και γραβιέρα και πράσινη σαλάτα με μανούρι ψητό.
Το κρασί που διάλεξε για την εκδήλωση η Yiam είναι ένα εξαιρετικό Μοσχοφίλερο από το κτήμα του Μανωλίδη στην Αγιά που δεν υπάρχει ακόμα στο εμπόριο και θα έχουμε την τύχη να το απολαύσουμε με το φαγητό.

Κόστος Συμμετοχής στο Συμπόσιο:
Η ετήσια συνδρομή (6 τεύχη) στο περιοδικό All Pack Hellas: 50 ευρώ
Κατεβάστε από εδώ το δελτίο συνδρομής.
Πληροφορίες: Τηλ: 210 80 56 404 – 5, Fax: 210 80 56 405, email: ek@allpackhellas.gr

Δηλώστε έγκαιρα την συμετοχή σας μέχρι 16 Φεβρουαρίου, αποστέλλοντας το δελτίο συμμετοχής και το καταθετήριο της τράπεζας στο email του περιοδικού.