Επισκεψιμότητα-ρεκόρ για τη FRESKON

0
576

Αύξηση κατά 58% του συνόλου των επισκεπτών                                               37,5% περισσότεροι οι ξένοι επισκέπτες                                                               Πάνω από 2.600 επιχειρηματικά ραντεβού

Τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα της ιστορίας της πέτυχε η FRESKON 2024, το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών που πραγματοποιήθηκε από τις 11 έως τις 13 Απριλίου. Ο συνολικός αριθμός επισκεπτών αυξήθηκε κατά 58% έναντι της προηγούμενης διοργάνωσης, ενώ ο αριθμός των ξένων επισκεπτών σημείωσε άνοδο κατά 37,5%. Μάλιστα, ο απολογισμός των εκθετών από τις επαφές τους κατά τη διάρκεια της έκθεσης ήταν ιδιαίτερα θετικός, με αποτέλεσμα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον εκ νέου συμμετοχής για τη FRESKON2025.

Στη φετινή FRESKON, όπου Τιμώμενη Χώρα ήταν η Πολωνία με μια συμμετοχή 15 επιχειρήσεων, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 2.600 επιχειρηματικές συναντήσεις, ενώ «έτρεξε» και πρόγραμμα  hosted buyers με 121 μεμονωμένα άτομα από 34 χώρες και δύο ομαδικές αποστολές εμπορικών επισκεπτών από Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία, που ανέβασαν τον συνολικό αριθμό σε 250.

Πολύ αποδοτικές αποδείχθηκαν οι επαφές των επαγγελματιών του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών με αγοραστές 14 αλυσίδων σούπερ-μάρκετ από Ελλάδα, Βουλγαρία, Λευκορωσία, Ουκρανία, Κύπρο, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία και Βόρεια Μακεδονία, που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του FreshConMarket 2024 της FRESKON, το οποίο οργανώθηκε από τη ΔΕΘ-HELEXPO και το περιοδικό ΦΡΟΥΤΟΝΕΑ για όγδοη χρονιά.

Συνεταιρισμοί, παραγωγοί, χονδρέμποροι φρούτων και λαχανικών, εισαγωγείς/εξαγωγείς, έμποροι λιανικής, ελληνικές και ξένες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ, εταιρείες logistics, εταιρείες συμβούλων και εταιρείες πιστοποίησης έδωσαν δυναμικό «παρών» κατά τη διάρκεια της FRESKON, ενώ με τα τοπικά τους προϊόντα συμμετείχαν και έξι Περιφέρειες.

Στο Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών FRESKON  συμμετείχαν συνολικά 267 άμεσοι και έμμεσοι εκθέτες από 28 χώρες.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων το Διεθνές Συνέδριο της FRESKON, που  ήταν αφιερωμένο στον παραγωγικό και εμπορικό κόσμο του βερίκοκου, έγινε πόλος έλξης του ενδιαφέροντος, καθώς έθιξε μια σειρά σημαντικών θεμάτων για τους παραγωγούς. Την ίδια στιγμή το φόρουμ για το ακτινίδιο απάντησε σε πολλά από τα ερωτήματα του κλάδου, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό συνέδρων.

Παράλληλα με τη FRESKON πραγματοποιήθηκε και η LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO με 100 εκθέτες, που στην πρώτη της διοργάνωση υποδέχθηκε μεγάλο αριθμό επισκεπτών από τα Βαλκάνια και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εν λόγω έκθεση διοργανώθηκε από την O.MIND CREATIVES στο πλαίσιο της αμοιβαίας συνεργασίας με τη ΔΕΘ-HELEXPO.